Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi nukkekotisivuja päivitellyt, Ihan niin kauan, että olen unohtanut nukkekotiblogini tunnukset, joten oli pakko luoda uusi. http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-fc/argh.gif

Nooh, ehkä hätä ei ole tämän näköinen, koska kun nyt olen katsonut blogini kötöstyksiä, ne on olleet ihan hirveitä ja jos ne ei ole olleet hirveitä niin kuvat on olleet sitä siitä huolimatta. Jos nyt vähän skarppaisi, kun tämä nukkeiluinnostus taas iski päälle.

Mutta ensin kysymys, MIKSI tänne kirjoittaessa tulee hirveä väli aina kun painaa enteriä, eli siis aloittaisi kirjoittamisen seuraavalta riviltä? Ärsyttävää. Saakohan sitä jostain fiksattua.

Mutta nukkekoteilusta. Olen nyt laittanut asiat uusiksi, purin nukkekoti sinisen unelman seinät ja nyt olisi seuraavana vuorossa uusien seinien tekeminen.

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/48249/1201541.jpg Tästä esimerkiksi näkee, että yksi vanerinkappale tekee vain seinän, mutta ei poista ongelmaa. Nukkekodin runko on todella paksusta puusta tehty, joten tekemällä kahdet seinät ja tekemällä ikkunasta syvemmän, saan sisälle tasaiset seinät, samaan hengenvetoon tosielämässäkin himoitsemani ikkunasyvennyksen ja tasaisen ulkopinnan. Ulkopuolelle olisi tarkoitus tehdä laudoitus. Eli tämä on nyt suurimpia projekteja tällä hetkellä.

Tämän lisäksi olen aloittanut pienoishuonekaapin yhden osion sisustamisen koruliikkeeksi.

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/48249/1182093.jpgKaapin yläosassahan on pienoispuutarha, joka pitäisi repiä palasiksi ja tehdä uudelleen. Sen alapuolelle kohoaa sitten koruliike, mutta siitä aijon laittaa kuvia ihan omaan postaukseen. Tähän mennessä seinät ja lattia on maalattu, kalusteet on ostettu ja joitain koruja olen ehtinyt näperrellä valmiiksi.

Tällaista. Lisäsin tänne sivuille vanhat linkkilistani. Olen kyllä aika-ajoin käynyt ihmettelemässä teidän ihania blogejanne ja uusia ideoita ja mineilyjä joita olette saaneet aikaan. http://www.texanstalk.com/forums/images/smilies/heart_smiley.gif